Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, TMO’nun hububat alım ödemeleri hakkında sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. Yumaklı, yaptığı paylaşımda, TMO’nun çiftçilere yönelik ödemelerin başladığını duyurdu. Bakan Yumaklı’nın aktardığı bilgilere göre, TMO, 3 Haziran tarihinde başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri bugün çiftçilerin hesaplarına aktarmaya başladı. Ülke genelinde 211 noktada devam eden alımların, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte…
Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı, TMO’nun hububat alım ödemeleri hakkında sosyal medya hesabından açıklamalarda bulundu. Yumaklı, yaptığı paylaşımda, TMO’nun çiftçilere yönelik ödemelerin başladığını duyurdu. Bakan Yumaklı’nın aktardığı bilgilere göre, TMO, 3 Haziran tarihinde başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri bugün çiftçilerin hesaplarına aktarmaya başladı.
Ülke genelinde 211 noktada devam eden alımların, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya çıkacağı belirtiliyor. TMO, kendisine sunulan ürünlerin tamamını satın alacak ve ürün bedellerini üreticilerin hesaplarına 21’inci günden itibaren aktarmaya devam edecek.
Bakan Yumaklı, çiftçilerin emeğini ve alın terini korumak adına ellerinden geleni yapacaklarını vurgulayarak, TMO’nun hububat alımlarının devam edeceğini belirtti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]