TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji odaklı eğitim anlayışıyla kapılarını açmış ve 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını vermiştir. LGS’de yüzde 1’lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen gençler, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla görkemli bir mezuniyet töreniyle diplomalarını almışlardır. Tören, TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi’nde gerçekleştirilmiş olup, mezun olan…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

TÜBİTAK Fen Lisesi, 2021 yılında bilim ve teknoloji odaklı eğitim anlayışıyla kapılarını açmış ve 2025-2026 akademik yılında ilk mezunlarını vermiştir. LGS’de yüzde 1’lik dilimde yer alan öğrenciler arasından özel yetenek sınavıyla seçilen gençler, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla görkemli bir mezuniyet töreniyle diplomalarını almışlardır. Tören, TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi’nde gerçekleştirilmiş olup, mezun olan öğrencilerin başarılı geçişleri uzun süre alkışlanmıştır.

Mezuniyet töreninde, öğrencilere diplomaları Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır tarafından takdim edilmiş, TÜBİTAK Fen Lisesi’nin ilk mezunlarının Mezuniyet Yürüyüşü ise büyük beğeni toplamıştır. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından okulun 12. Sınıf Mezuniyet Korosu tarafından seslendirilen eserlerle renklendirilmiştir. Ayrıca, okulun kuruluş sürecini ve öğrencilerin başarı hikayelerini anlatan duygusal bir tanıtım filmi gösterilmiş ve Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır’a özel bir video sürprizi sunulmuştur.

Törende, okul birincisi Elif Berra Demir’e plaketi ve diploması Bakan Kacır tarafından takdim edilmiş, diğer dereceye giren öğrenciler de ödüllendirilmiştir. Toplam 84 öğrencinin mezun olduğu törende, öğrencilere diplomaları ve mezuniyet hediyeleri Bakan Kacır ve sınıf öğretmenleri tarafından verilmiştir. Programın sonunda, mezun öğrenciler keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutlamışlardır.

Törende konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, TÜBİTAK Fen Lisesi’nin önemine vurgu yaparak, öğrencilere önemli mesajlar vermiştir. Bakan Kacır, Türkiye’nin yerli teknoloji projelerine verdiği önemi vurgulayarak, gençleri ülkenin geleceği olarak görmüş ve onlardan ülkenin teknolojik ilerlemesine katkıda bulunmalarını beklemiştir.

TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Orhan Aydın ise törende yaptığı konuşmada, okulun başarısında emeği geçen öğretmenlere teşekkür etmiş ve öğrencilere gelecekleri konusunda tavsiyelerde bulunmuştur. Mezuniyet töreninde, öğretmenlere de teşekkür belgeleri takdim edilerek emekleri takdir edilmiştir. Geleceğin bilim insanlarının yetiştirildiği bu önemli kurum, öğrencilere nitelikli eğitim sunmaya devam edecektir.

Benzer Haberler
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi
iPhone 17 Pro Max İçin Gerçek T-Rex Fosili İçeren Aksesuar Tanıtıldı
iPhone 17 Pro Max İçin Gerçek T-Rex Fosili İçeren Aksesuar Tanıtıldı
OpenAI ChatGPT için bilim odaklı yeni abonelik paketi planlıyor
OpenAI ChatGPT için bilim odaklı yeni abonelik paketi planlıyor
ASELSAN’ın yapay zeka destekli güvenlik sistemleri 81 ilde kullanımda
ASELSAN’ın yapay zeka destekli güvenlik sistemleri 81 ilde kullanımda
Yumurta kabuğundan implantlarda kullanılabilecek biyomalzeme ürettiler
Yumurta kabuğundan implantlarda kullanılabilecek biyomalzeme ürettiler
Çölde, açık denizde ya da dağda internet: VSAT istasyonu 8 bine yaklaştı
Çölde, açık denizde ya da dağda internet: VSAT istasyonu 8 bine yaklaştı
Teknoloji'de Haberin Doğru Adresi
Copyright © 2025 Tüm hakları TEKNO SAYFA 'da saklıdır.